Pradėkite naują kalbų mokymosi sezoną su atsinaujinusiu, moderniu iCAN mokymo centru! Kuo patrauklus yra kalbų mokymas su SMART ekranais? • SMART kompanija 2013 metų viduryje pristatė pirmąjį pasaulyje vien tik švietimo įstaigoms skirtą interaktyvųjį ekraną, sujungiantį naujausius technologinius sprendimus ir daugybę apdovanojimų pelniusią „SMART Notebook“ programinę įrangą. • Interaktyvus ekranas padeda integruoti informacines technologijas ir išplečia kompiuterinio demonstravimo bei modeliavimo galimybes, gerina mokytojo ir klasės bendravimą per pamoką, didina kalbų mokymosi tempą ir gylį, išplečia mokytojo didaktinių metodų arsenalą ir kt. Šio ekrano pagalba galima efektyviai panaudoti „minčių šturmo“ metodą, kadangi išsakytas mintis galima išsaugoti, išsiųsti, atspausdinti ir išdalinti pamokos ar seminaro dalyviams. • Ekrane galima rodyti vaizdo medžiagą, žemėlapius, pateiktis, internetinius tinklalapius ir čia pat ekrane rašyti pastabas, žymėti ar pabraukti svarbias vietas. • Mokiniai geriau įsidėmi medžiagą ne tik todėl, kad ši technologija yra nauja ir įdomi, bet ir todėl, kad joje pateikiama medžiaga yra aiški, vaizdi. • Interneto resursai dar labiau praturtina vaizdinę medžiagą, pateikiamą mokiniams, suteikia galimybę reikiamu momentu naudoti sukauptą informaciją. • Toks mokymo būdas leidžia mokytojui visą dėmesį skirti mokiniui, bei suteikia galimybę mokiniui aktyviai mokytis. • Skatina kalbų mokymosi motyvaciją. Palyginimui – skirtumai tarp tradicinės ir interaktyvios mokymosi aplinkos
Tradicinė mokymo/si aplinka | Interaktyvi mokymo/si aplinka |
Orientuota į mokytojo nurodymus/instrukcijas | Orientuota į studento veiklą |
Vieno pojūčio stimuliacija | Daugiasensorinė stimuliacija |
Vienos krypties mokymas | Daugiakryptis mokymas |
Individualus darbas | Bendradarbiavimas |
Informacijos pateikimas | Apsikeitimas informacija |
Pasyvus mokymasis | Aktyvus/tiriamasis/žingeidumu grįstas mokymasis |
Izoliuota, dirbtina aplinka | Autentiška, tikroviška aplinka |
Pastaba.Iš Sessoms,D.(2008) Interactiveinstruction:Creatinginteractivelearningenvironmentsthroughtomorrow’steachers. Iš pateiktos lentelės galima matyti, kad interaktyviojoje mokymo/si aplinkoje dominuoja ne mokytojas, bet besimokantysis ir svarbiausiu varikliu tampa mokymasis bendradarbiaujant. Interaktyvi aplinka yra tinkama įvairiems mokymosi stiliams. Taigi studentai, kurie turi geriau išlavintus receptyvinius įgūdžius, (skaitymą, klausymą) bendradarbiauja su kitais, gebančiais geriau kurti ar apdoroti informaciją. Kadangi studentai dirba su mokomąja medžiaga, o ne stengiasi įsiminti kuo daugiau informacijos, mokymasis tampa gilesnis bei ilgiau išlieka. Kadangi interaktyvus kalbų mokymas/is yra orientuotas į besimokantįjį, galimybės yra neribotos. Kalbų mokymas/is yra derinamas prie studento, o ne studentas turi derintis prie mokytojo ‘primestų’ mokymosi formų. Tai padeda studentui pasirinkti efektyviausią mokymo stilių bei tempą. Registruokitės į naujo sezono kalbų kursus ir išbandykite tai, kas veiksminga ir efektyvu patys! YES, You CAN!
Labai patiko mokytojos profesionalumas, sugebėjimas prisitaikyti prie kiekvieno mokinio žinių lygio. Kartu su anglų kalbos pamokomis dar turėdavau ir psichologinę valandėlę, nes mokytoja puikiai moka prakalbinti, paskatina išsisakyti, suprasti savo paties požiūrį į daugelį dalykų ir viskas vyksta anglų kalba.
Rasa Petrovė
UAB „Vitaresta”, direktorė
Puikus mokytojos tarimas, subtilus žaismingas pamokos vedimo stilius sužavėjo, manau, mus visus. Nuostabi galimybė, sėdint prie savo rašomojo stalo, nesivaržant formuluoti mintį anglų kalba, čia pat išgirsti glaustą dėstytojos komentarą, girdėti savo kolegas ir pamatyti mūsų besimokančiųjų dažniausiai daromas klaidas. Manau, kad tai perspektyvi kalbos mokymosi forma. Ačiū dar kartą ir sėkmės organizatoriams.
Vilius Gužauskis
Leidyklos „Homo liber” vadovas
iCAN kolektyvas visada operatyviai atsako, pakomentuoja, pakonsultuoja, pataria, atlieka užsakytas paslaugas, kas dažnai yra ypač svarbu dinamiškoje šiandienos verslo aplinkoje.
Juozas Liesionis
UAB „Licatrans” direktorius
Esu nuoširdžiai dėkinga už skubiai suteiktą pagalbą: susisiekusi su iCan mokymo centru ryte, jau po pietų galėjau pradėti lankyti individualias anglų kalbos pamokas. Taip pat esu dėkinga savo mokytojai, su kuria greitai radom bendrą kalbą, buvo lengva dirbti ir bendrauti bei per trumpą laiką atgaivinti pamirštas anglų kalbos žinias.
Agnė Ašmonienė
Man malonu pasidalinti, kad nuotolinių pamokų dėka tikrai pramokau kalbėti lenkiškai, tad dabar atsidūrusi natūralioje Lenkiškoje aplinkoje jaučiuosi puikiai, nes galiu susikalbėti ir suprantu beveik viską, ko man reikia šiam naujam gyvenimo etape.
Kristina Raubiene
Personalo direktorė Baltijos šalims